Posted by: |

Забавно образователно пътешествие по пътя на млякото направи за стотици великотърновски деца компания „Лактима Балкан“ за първи юни. Събитието се състоя на детска площадка „Азбукари“ в парк „Марно поле“, която фирмата създаде, съвместно със сдружение „Азбукари“, за радост на най-малките през 2014 г.

Детският празник, който се организира за трета поредна година, показа чрез игри пътят на млякото. „Решихме като млечна компания да сложим акцент върху млякото и живота на кравите, защото на този ден отбелязваме и Празника на млякото. Той е приет по предложение на ООН през 2001 г. и целта му е да се популяризират млякото и млечните продукти като пълноценни и здравословни за хората“, обясни Рени Ананиева – маркетинг мениджър в компанията.

В млечното пътешествие децата от детските градини „Соня“ и „Слънчев дом“ се включиха във всички процеси – от издояването, през пристигането на млякото във фабрика „Лактима Балкан“ и преминаването му през редица тестове за качество, пастьоризация, опаковане на продукта и транспортирането му до магазина.

„Нашите продукти са изцяло насочени към здравословния начин на живот. Смея да твърдя, че спазваме тази политика вече 22 години. Всяко година, децата, които участват на този детски празник, се увеличават. Правим го, защото искаме да виждаме усмивките им, това е смисълът. Млякото всъщност е една жива система, която е богата на хранителни вещества, полезни за човешкия организъм . Надявам се, всички тези деца да успеят да съхранят доброто, чистотата, така, както ние съхраняваме чистотата на млякото. Да успеем да им предадем само позитивното, само доброто“, каза оперативният директор на „Лактима Балкан“ Георги Георгиев. Той пожела на малчуганите сред тях да е следващият лекар, който ще лекува великотърновци, следващият герой на България, известен учен, олимпийски шампион.

„Лактима Балкан“ има утвърдени традиции в приготвянето на кисели и пресни млека, млечни десерти и напитки. „Лактима Балкан“ е първият производител у нас на айрян, предназначен за директна консумация и вече 18 години е лидер на пазара. Освен класическият айрян със сол, компанията предлага и айрян без сол за децата, напитки с плодови вкусове. „Стремим се да удовлетворяваме високите изисквания на потребителите. Зад поддържането на висококачествен продукт стоят качествената суровина, знанието и прецизността на екипа, модерни технологии и безупречна хигиена. Малко компании са честни към своите потребители и искат да знаят какво стои зад производствения процес. Ние много се радваме, когато при нас идват деца, за да им разкажем какъв е пътят на млякото. Да бъдем честни е една от основните наши ценности, защото потребителят е този, който ни помага да се развиваме“, обясни Рени Ананиева.

Всички деца, които се забавляваха на празника, получиха напитки на „Лактима Балкан“ и много подаръци.

източник: 24 часа

Още снимки от събитието можете да видите в нашата фейсбук страница.

Comments are closed.